הקמת ביתן בכנס באירוע עסקי מוצלח ומכניס

תוכן עניינים

אחת הדרכים הטובות ביותר כיום למשוך לקוחות חדשים או לשמור על קשר עם לקוחות קיימים היא באמצעות כנסים. אנו רואים שבכל תחום ישנם מספר כנסים גדולים בשנה ברחבי העולם כאשר חברות שואפות להשתתף בכמה שיותר כנסים ולהציג את המוצר שלהם או השירות שלהם באותם אירועים. למעשה, כל חברה להפקת אירועים תסכים איתנו כי כנס היא הזדמנות נהדרת עבור חברה ליצור קשרים חדשים, בין אם אלו קשרי מסחר או קשרים עם לקוחות חדשים אך את כל אלו נוכל לעשות במידה ונעבור מכשול אחד קשה והוא למשוך את האנשים הנכונים אל הדוכן שלנו. כמעט בכל כנס יש חברות רבות כאשר כולן מוכרות מוצר דומה ולכן לאופן בו מתבצעת הקמת ביתן בכנס יש משמעות רבה.

הקמת ביתן בכנס- כיצד נמשוך את האנשים לדוכן שלנו?

אין ספק שהקמת ביתן בכנס הינה אומנות שכן עלינו להקים ביתן מרהיב שימשוך כמה שיותר אנשים אך באותה מידה גם ייתן מענה על הצרכים שלנו בכנס כמו למשל הצגת המוצרים המתאימים, שולחנות וכסאות ישיבה וכדומה. על מנת למשוך אנשים אנו צריכים לפעול בשני מישורים כאשר המישור הראשון הוא המוצר שלנו שאותו אנו חייבים לשלב בדוכן, אך עלינו ליצור אלמנט מושך נוסף כמו למשל מכונת קפה בכדי להשאיר את האנשים אצלנו בדוכן לכוס קפה שבמהלך הפסקת הקפה שלהם בתערוכה נוכל לשוחח איתם ובשאיפה לסגור איתם עסקה או שיתוף פעולה.

כיצד נקים ביתן באירוע עסקי?

הקמת ביתן בכנס היא אינה דבר פשוט ועלינו להתייעץ עם מקצוענים שכן ישנן חברות שזהו כל העיסוק שלהן. עלינו לקחת מספר משתנים בחשבון כמו גודל הדוכן, אופי התערוכה, אופי המוצר או השירות שלנו וכדומה. חשוב לקחת למלאכה חברה בעלת נסיון בכנסים ותערוכות וציוד כגון אוהלים להשכרה, דוכנים ועוד, כמו כן חברה שיש לה את הקשרים הנכונים ואולי תוכל לקדם את הדוכן שלנו באמצעות יחסי ציבור.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: