קידום חנות באינטרנט

תוכן עניינים

קידום אתרים באינטרנט הוא משימה מורכבת אך גם מעניינת במציאות העכשווית. הנחת היסוד של עסקים רבים היא שהם חייבים נוכחות דיגיטלית ואתר אינטרנט הוא רק הבסיס של קביעה זו. כיום נכס דיגיטלי לעסק יכול להיות כל מיני פלטפורמות מגוונות שיתאימו למטרות והיעדים שבעלי העסקים מציבים לעצמם ולכן גם סוגים אחרים כמו חנויות מקוונות ערוצים אינטראקטיביים או עמודים עסקיים ברשתות החברתיות יכולים להוות את הממשק הווירטואלי הדרוש שהעסק חייב לקיים עם הלקוחות שלו. אתר חנות הוא אתר מיוחד במינו שכולל גם מידע רב אודות העסק וגם כמובן פירוט מדויק של כל המידע החשוב אודות המוצרים הנמכרים. בנוסף לאלה צריך להיות מנגנון תשלום מאובטח ומאחורי הקלעים בעל העסק גם צריך לדאוג למלאי וכמובן למערך של שינוע ומשלוחים אל הלקוח. דבר נוסף ולא פחות חשוב לדאוג לו הוא קידום האתר ברשת.

 

איך מקדמים חנויות באינטרנט?

כמו בנושאים אחרים אשר קשורים לעולם קידום האתרים גם קידום של אתר אינטרנט שהוא חנות מקוונת יכול להיות דומה או שונה לקידום של כל אתר אינטרנט אחר. גם כאן צריך לבצע פילוח מדויק של קהל היעד על מנת להבין היכן ברשת הם מבלים או גולשים ולפי זה לבצע פעולות לקידום. אחת הדרכים המומלצות שיכולות להתאים כמעט לכל עסק היא בניית דף נחיתה שמוביל ישירות אל אתר החנות ומאפשר בלחיצה מהירה להתחיל לבצע קנייה. אפשרות נוספת של דף הנחיתה היא רישום פרטים של הלקוח או הגולש על מנת שהוא יוכל לקבל עדכונים ישירים מבעל העסק על מבצעים או הנחות, על הקשה של מוצרים חדשים או על אפשרויות חדשות שנפתחות בפני הלקוחות הנאמנים. עמודי נחיתה נחשבים לנפוצים מאד בקידום האתרים, שכן המידע שכתוב בהם ממוקד וברור ובדרך כלל קל מאד לגולש להתמצא בהם, להבין בדיוק מה נדרש ממנו ולכן קל לו לקבל את ההחלטה האם למלא את הפרטים או שלא.

 

 

הדינמיקה של קידום אתר חנות

למרות שיש הרבה קווי דמיון בין קידום של אתר אינטרנט רגיל לבין קידום של אתר שהוא חנות מקוונת – אין ספק שיש דינמיקה אחרת כאשר מדובר בחנות. באופן טבעי יש שינויים מפעם לפעם במוצרים או השירותים המוצעים למכירה, יש מבצעים או הוזלות, יש מוצרים חדשים וכל העדכונים האלה של האתר גם גורמים לו לקידום אורגני שמזין את עצמו. כאשר עובדים בחוכמה ויש מי שמקדם את החנות בצורה מקצועית ומסודרת, כמו גם מטמיע בה אלמנטים טכניים שונים שמסייעים למנוע החיפוש לזהות אותה ולהציג אותה בראש רשימת התוצאות עבור הגולש – אין ספק שזו הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לקידום וזו גם הדרך שבה בעל העסק עצמו יראה תוצאות תוך פרק זמן קצר.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: