איך מחקר מילים נכון יכול לקדם אתר ביעילות?

תוכן עניינים

כאשר מדברים על התחום של קידום אתרים יש הרבה מה לומר ולדעת. מדובר במקצוע של ממש שבעצם הומצא יש מאין כצורך אמיתי של בעלי עסקים לקדם את האתרים שלהם ברשת האינטרנט. ברגע שהבינו שיש כאן פוטנציאל עסקי אדיר שמתגבר על מכשולים פיזיים ומבוסס כולו על עולם וירטואלי – נוסחו אי אילו עקרונות שעזרתם אפשר לקדם אתרים ולדאוג שהם יהיו כל הזמן בתודעה של הגולשים שהם לקוחות פוטנציאליים או לקוחות שכבר ידועים כמאמנים למותג ולעסק. מחקר מילים הוא רק אחת מהדרכים לסייע בקידום של האתר ולא תמיד הוא יהיה נכון לביצוע. מה שהכי מעניין בעולם של קידום אתרי אינטרנט הוא שעל מנת לקבל תוצאות טובות ונכונות צריך להתאים את תהליך הקידום לכל עסק בנפרד ובאופן אישי. אין נוסחה אחת של קידום שמתאימה לכל העסקים באשר הם.

 

מהו מחקר מילים?

אין כמעט היום גולש ברשת האינטרנט שלא עושה שימוש מנוע החיפוש של גוגל. איך מתבצע החיפוש? על ידי הקלדה של מילים או ביטויים בשדה החיפוש, מה שהגולש בעצם מחפש. מאחורי הקלעים של גוגל מתבצע איסוף נתונים מתמיד אודות החיפושים וההקלדות של כל משתמשי מנוע החיפוש בכל רחבי העולם. המשמעות היא שמי שמכיר את הכלים של גוגל יכול בעזרתם לדעת את הסטטיסטיקה של אותן הקלדות במנוע החיפוש וכך לדעת אילו ביטויים שכיחים או שגורים בעולם התוכן של העסק של הלקוח שלו, כלומר מה הגולשים מחפשים. זה בדיוק מה שיעלה מחקר מילים מקצועי ומדויק. חלק מהותי של קידום אתר הוא שילוב והטמעה של מילים וביטויים שבהם משתמשים הגולשים בעת החיפוש.

למחקר מילים שמבוצע בצורה מקצועית ומעמיקה יש חשיבות גבוהה ותרומה אדירה לקידום אתרים. כאשר הגולשים מקלידים את החיפוש שלהם במנוע החיפוש הפונקציות הטכניות של גוגל מזהות היכן ביטויים אלה משולבים בצורה נכונה וחכמה, הם יודעות לזהות את התוכן הענייני של האתר וכך לבצע קישור נכון לאתר של העסק ולהציג אותו בפני הגולש במקום גבוה ברשימת התוצאות. מחקר המילים הוא רק אחת מהפעולות הטכניות שצריך לבצע על מנת לקדם אתרים וביחד עם פעולות נוספות אין ספק שהקידום כולו יצליח. חשוב מאד לדעת ולקחת בחשבון שהקידום של האתר חייב להיות מתמשך ואין מדובר בפעולות שמבצעים באופן נקודתי ומסיימים.

החשיבות של קידום אתרים ברשת האינטרנט

העולם הווירטואלי הוא בלתי נגמר. מי שרוצה לפרסם או לשווק בו עסק שמציע מוצרים או שירותים למכירה לא תמיד יודע איך או איפה להתחיל. בין הניתוחים המקצועיים שצריך לבצע אפשר למצוא שילוב בין סוגים שונים של תוכן שרלוונטי לעסק (תמונות וסרטונים, למשל), חשוב להטמיע קישורים שמפנים את הגולש לאתרים מקצועיים אחרים שמהם הוא ישאב את יתרת המידע המקצועי שדרוש לו וכמובן שינוי מדי פעם של עמודי התוכן של האתר עצמו תוך שמירה על מלל כתוב רהוט בשפה שהגולש מבין ובחינה של הצעדים שבוצעו. אם מגלים שפעולה זו או אחרת לא הביאה לכדי התוצאות הרצויות – הרי שצריך לשנות את הגישה והאסטרטגיה ולנקוט בפעולות אחרות שאולי ישיגו תוצאות אחרות. פנייה אל אנשי מקצוע מנוסים בתחום של קידום אתרים היא לא מותרות אלא צורך אמיתי, שכן כך יכול בעל העסק להיות בטוח שתהליך הקידום שהוא מבצע יניב פירות והוא יצליח להגדיל את מעגל הלקוחות שלו ושל העסק שלו.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: