כך תשדרגו כל חנות אינטרנטית שלכם בקלות רבה

תוכן עניינים

 ניתן להגיד בפה מלא שעולם הקניות הוא עולם ששינה את פניו בצורה דרמטית בשנים האחרונות. את השינוי ניתן גם לסכם במילה אחת פשוטה – האינטרנט. בעבר, עולם הקניות והמסחר היה עולם פיזי לחלוטין – כדי לרכוש דבר מה, היה עלינו לצאת למרכז הקניות, להגיע לחנות, להתרשם מהמוצר במקום, ולרכוש אותם. וכיום, לא צריך להתאמץ ולו מעט – כל מה שצריך זה לפתוח את הטלפון (או את המחשב בשביל המיושנים שבינינו) ולהיכנס לאחת מהחנויות הדיגיטליות הרבה שקיימות, לרכוש את המוצר בלחיצת כפתור, ומשם המוצר עושה את הדרך הארוכה עד לפתח הבית שלנו. להחזיק חנות אינטרנטית לעומת זאת, זאת לא דבר פשוט בכלל, ובשורות הקודמות, נביא לידכם דרך נהדרת לשדרג את החנות האינטרנטית שלכם.

צילומי מוצרים לחנות אינטרנטית – שדרוג קטן שמגדיל את המכירות שלכם

בתור בעלי חנויות דיגיטליות עליכם להבין – התחרות העסקית ברחבי האינטרנט היא קשה מאיי פעם – יש כל כך הרבה עסקים מתחרים, וכל כך הרבה אנשים שמוכרים את אוו המוצר בדיוק. איך בכל זאת מתבלטים מעל חנויות מתחרות? בעזרת בניית חנות אינטרנטית אטרקטיבית, וכזאת שנותנת הרגשה מקצועית, דבר שגורם להרבה לקוחות לרכוש דווקא בחנות דיגיטלית ספציפית. אחד הדברים שישדרגו את החנות הדיגיטלית שלכם כאמור, זה צילום מוצרים, צילום שמתבצע על ידי צלם מוצרים, ומספק לחנות שלכם מראה מקצועי ויוקרתי יותר. צלם מוצרים מקצועי, יסייע לכם לבנות חזית מקצועית למוצרים השונים שנמכרים באתר האינטרנט שלכם, דבר שמושך את העין של הלקוחות שלכם באתר, ומגדיל את סיכויי הרכישה בצורה משמעותית.

 

איך תבחרו צלם מוצרים מקצועי ומומלץ?

  • בקשו המלצות מחברים ובעלי עסקים נוספים על צלם מקצועי ממנו הם מרוצים
  • בחרו את הצלם לפי סוגי המוצרים שיש לכם ואותם אתם מוכרים, לא כל צלם מצלם את כל סוגי המוצרים
  • בחרו צלם שמעניק יחס אישי ללקוח
  • בדקו את תיק העבודות של הצלם והתרשמו מעבודות קודמות שלו

טיפים נוספים שיעזרו לכם לקדם את החנות האינטרנטית

  1. בדקו את החנות בהיבט של מכירות ונסו להבין איך אפשר להגדיל אותן…
  2. אם אין לכם זמן להתעסק עם כל הנושא של שיווק וקידום אינסטגרם אמצו מישהו שיעזור לכם בכל הנושא הזה…
  3. שימו לב שקל ואינטואטיבי לגלוש בחנות, היא צריכה להיות נעימה ונוחה לגלישה
  4. השקיעו בבלוג איכותי שיפורטו בו מאמרים הקשורים באופן ישיר ועקיף לתחום של החנות
  5. הביאו מוצרים חדשים ככל שניתן, כמובן רק אם זה משתלם לכם בהיבט הכלכלי
  6. הסבירו דרך האתר למה הכי משתלם לרכוש אצלכם, השקיעו בשירות לקוחות מקצועי
  7. שימו דגש על מערכת סליקה ברמה הכי גבוהה שניתן, הסבירו ללקוחות שלכם שמשתלם וגם בטוח לשלם דרך החנות
  8. ספרו דרך הניזולטר על המבצעים החמים שלכם
  9. צרו שיתופי פעולה רלוונטיים…
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: