תחום קידום האתרים התקדם וממשיך להתקדם כל הזמן. אין זה פשוט לבצע את הפעולות הנדרשות על מנת לקדם בהצלחה עסק אינטרנטי. לכן, נדרש לשם כך מומחה קידום אתרים מקצועי, שזהו תחום העיסוק העיקרי והבלעדי שלו. מדובר בעבודה טכנית מאתגרת, שיש בה התאמה אישית של פעולות לביצוע, כך שיתאימו לכל עסק ועסק.
על מנת לעשות זאת בצורה יעילה ונכונה, כזאת שגם תניב תוצאות עבור בעל העסק – יש להכיר את הפן הטכני על בוריו ולדעת בדיוק איך להתאים את אותן הקידום לכל עסק בנפרד. כעת קל יותר להבין את המומחיות הדרושה ומדוע היא נדרשת.
קידום העסק נכון ויעיל מחייב שיווק דיגיטלי מוצלח, כמו גם היכרות מעמיקה עם מערכות שונות: מנוע החיפוש של גוגל, מערכת המודעות הסבוכה של פייסבוק ואמצעי הקידום של הרשתות האחרות – אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ועוד.
מה עושה מומחה קידום אתרים?
תהליך הקידום הוא תהליך מורכב שיש בו כמה שלבים מהותיים: ראשית, נדרש אפיון מדויק של העסק עצמו, מה הוא מציע ומי קהל היעד. יש מקרים בהם קהל היעד מצטמצם על פי מוצר או שירות ספציפיים, לפי מבצע או לפי עיתוי בשנה.
לאחר שידוע קהל היעד, יבדוק מומחה הקידום באיזו פלטפורמה דיגיטלית יהיה הכי נכון וכדאי לחשוף את השירותים או המוצרים של בעל העסק, באיזו דרך יהיה הכי נכון לעשות זאת ומה תצורת התוכן שקהל היעד צורך (מלל כתוב, צפייה בתמונות או סרטונים ועוד).
כל אלו הם שלבים של שיווק אתר בגוגל, על מנת שמומחה הקידום יבין אילו פעולות קידום יתאימו לעסק ויניבו תוצאות של הגדלת חשיפה, הגדלת קהל הלקוחות וכמובן – חשיפה לגולשים חדשים, שהם בעצם לקוחות פוטנציאליים.