צפיות ביוטיוב – מה המשמעות והחשיבות שלהם?

תוכן עניינים

 יוטיוב היא אחת מהרשתות החברתיות העתיקות בעולמות אלה. יוטיוב, אשר מהווה את הפלטפורמה המרכזית לצפיה בסרטוני וידיאו, הפכה להיות עם השנים מקור המדיה המרכזי המשמש לצפיית קליפים, סרטונים, וכיוצא בזאת. תחת יוטיוב ניתן למצוא מעל למספר מיליארדים של משתמשים פעילים, והיא נחשבת לאחת מהרשתות החברתיות הגדולות מבחינת נפח המשתמשים שבה. צפיות ביוטיוב מהוות את הדרך שלנו לאמוד את מידת ההצלחה של סרטון מסוים ביוטיוב, ומספר הצפיות של כל סרטון מעיד על מידת החשיפה של אנשים לסרטון זה, ומידת הפופולאריות שלו בקרב הציבור. בשורות אלה, נדבר עוד על כמות צפיות, מה הן יכולות לתת לנו, וכיצד ניתן להגדיל את מספר הצפיות.

למה צפיות ביוטיוב הן כל כך חשובות?

אנשים רבים לא מצליחים להבין על מה כל המהומה – ולמה בעצם צפיות מרובות הם דבר כל כך חשוב? עבור אותם אנשים, ננסה לענות על הסוגייה הזו אחת ולתמיד בשורות אלה. צפיות ביוטיוב, דומים במהותם לדברים שאנחנו מכירים מרשתות חברתיות אחרות, זאת לדוגמת – צפיות או עוקבים בטיקטוק, לייקים באינסטגרם, וכיוצא בזאת. זאת אומרת – צפיות ביוטיוב מהוות את המדד להצלחה של משתמש, ושל סרטונים של משתמש מסוים ברשת זו. ככל שמספר הצפיות על סרטון מסוים גדול יותר, כך גם הסיכויים שאנשים נוספים ייכנסו לצפות בסרטון זה הולכים וגוברים.

 

האם יוטיוב משלמת כסף על צפיות לסרטון יוטיוב?

שאלה זו היא שאלה פופולאריות מאוד, בעיקר בקרב אנשים רבים אשר משתמשים ביוטיוב למטרות רווח – מוזיקאים, וכיוצא בזאת. אז אחת ולתמיד – יוטיוב אכן משלמת לחשבונות היוטיוב שלה על מספר הצפיות. אולם, לא מדובר על תשלום בגין כל מספר של צפיות, ועליכם להגיע למספר מינימלי של צפיות על מנת שתוכלו לקבל בעבור כך תשלום.

איך תגידו את מספר הצפיות, הלייקים, העוקבים והתגובות בערוץ היוטיוב שלכם?

ובכן, מדובר בסוג הדברים שאנחנו כל הזמן צריכים לעבוד בהם, לתחזק אותם, להוסיף ולשדרג תוכן. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא סוג של מחקר שוק על התחום הספיציפי שלכם. באופן כזה תוכלו בעצם להבין אילו תכנים הכי רלוונטיים לעסק שלכם. יש עסקים שישקיעו בתוכן עם הומור כדי לעורר צחוק בקרב הצופים שלהם, יש עסקים שיעדיפו דווקא להשקיע בראיונות עומק כמו שיש בין תכניות חדשותיות ויש עסקים שישקיעו בהדרכות עבור העוקבים שלהם. בכל אופן, כדי שהערוץ שלכם יהיה איכותי, מקצועי ויגרום לעוד ועוד אנשים לרצות לעקוב אחריכם ולצפות בסרטונים שלכם הסרטונים צריכים להיות מושקעים, איכותיים, יסודיים ורלוונטיים. תוכלו ליצור תנועה דרך ערוצי מדיה אחרים כמו למשל אתר האינטרנט שלכם פרופילים אחרים ברשתות חברתיות ועוד. אם אין לכם זמן להשקיע ולעבות את התוכן בערוץ היוטיוב כל הזמן, כדאי לבחור מומחה בתחום.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: