רוצים לשדרג את העסק שלכם? שיווק ברשתות חברתיות

תוכן עניינים

מיליוני גולשים ברחבי העולם מעבירים חלק ניכר מהזמן שלהם בגלישה ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכדומה. אם יש לכם עסק חי ונושם, אתם חושבים איך ליעל אותו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, שיווק ברשתות חברתיות זו הדרך! לא רק שהמערכות של הרשתות החברתיות השונות יודעות לטרגט ולפלח את קהלי היעד בהתאם לתחומי העניין, המגדר, המיקום הגיאוגרפי ונתונים נוספים, אלא גם שלשיווק מהסוג הזה יש פוטנציאל אדיר להגדיל את הרווחים שלכם ולהביא ליותר ויותר חשיפה.

 

אז מהן הדרכים שבאמצעותן ניתן לשווק ברשתות החברתיות?

  • SEO – ממש כמו במנוע החיפוש גוגל, גם כאן ברשתות החברתיות ניתן לבצע קידום אורגני על ידי העלאת פוסטים לא ממומנים, העלאת תמונות וסרטונים, העלאת סטוריז באינסטגרם וכדומה. לשיטה זו יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד היא לא מייצרת חשיפה מאוד גבוהה, אלא על בסיס עוקבים קיימים וחיפושים של קהל הגולשים. מצד שני בטווח הרחוק זו שיטה טובה משום שהיא מעידה על נוכחות גבוהה ומעורבות של העסק בתוך הרשת.

  • קידום ממומן – מדובר למעשה בפוסטים, פרסומות, תמונות וסרטונים ממומנים המיועדים באופן ממוקד לקהלי יעד ספציפיים. את התוכן קובעים מראש ומשווקים אותו רק עבור
  • רימרקטינג – אם למשל, גולש ביקר באתר שלכם אבל לא ביצע את הרכישה עד הסוף או לא השאיר את הפרטים שלו מכל סיבה שהיא, באמצעות רימרקטינג ברשתות החברתיות, ניתן לשווק לו שוב את האתר או את המוצר בו הוא התעניין ואפילו לשלב בתוך הפרסומת הנחה והרבה פעמים, הצעד הקטן הזה, הוא זה שסוגר את העסקה.

 

לסיכום, אם עדיין אין לכם חשבון אינסטגרם ופייסבוק עסקיים, שווה לשקול זאת בחיוב ואם אין לכם את הזמן להתעסק עם זה, כדאי לפנות למומחה לשיווק ברשתות חברתיות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: