אינסטגרם עסקי – כל הסיבות בעד

תוכן עניינים

אין כמעט אדם בגילאי 12-60 שאין לו חשבון אינסטגרם. בתוך הרשת החברתית הזו שכבשה את כל העולם, מסתתרים כל סוגי קהלי היעד מילדים ובני נוער, דרך אמהות טריות, ספורטאים ועד קהל בני הגיל השלישי. כולם מכולם. לכן, אם אתם בעלים של עסק ועדיין לא פתחתם אינסטגרם עסקי, זה הזמן לעשות את זה! אתם מפספסים המון לקוחות פוטנציאליים. הנה כמה סיבות שבגללן כל בעל עסק חייב שיהיה לו אינסטגרם עסקי.

  1. פילוח מדויק וספציפי – מערכת הטרגוט והפילוח של אינסטגרם כל כך חכמה כך שהיא יודעת לפלח את קהל היעד שלכם בצורה הכי מדוייקת שיש. הפילוח נעשה לפי מגוון רחב של קריטריונים כמו תחומי עניין, מגדר, גיל, מקום מגורים, חיפושים שנעשים בגוגל על ידי הגולשים ועוד. בשונה מתהליך של קידום אתר, התוצאות באינסטגרם מיידיות כמעט ויכולות להעלות את אחוז המכירות שלכם תוך זמן קצר בעשרות אחוזים.
  2. כי ככה ממתגים היום – האינסטגרם עובד על כל מה שקשור לויזואל. סרטונים, תמונות… באמצעי פרסום ושיווק דיגיטליים אחרים, אי אפשר להעביר מסרים ויזואלים, כמו שאפשר להעביר באמצעות האינסטגרם. יש כל כך הרבה אפשרויות עריכה, דרכים יצירתיות לסקרן את הקהל שלכם ולכן זו הזדמנות מעולה לשדרג את כמות העוקבים שלכם ברשת.
  3. אנשים אוהבים לעקוב אחרי דברים שמעניינים אותם – באינסטגרם יש את כל הקטע של העלאת ”סטוריז“. תוכלו בכל רגע נתון לשתף את הגולשים והעוקבים שלכם במה שקורה בעסק שלכם ”מאחורי הקלעים“, בין אם אתם עובדים על קולקציה חדשה, בין אם הבאתם מוצר חדש או כל דבר אחר שאתם עושים בזמן אמת. זה מייצר עניין, אינטרקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וזה נראה ממש טבעי שרק תרצו להיות שם.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: